تاثیر صدا روی تصویر، برای همه ثابت شده است. از نظر فنی، یک صدای زیبا با خوانش درست و حرفه ای، تاثیر گذاری آن را بالاتر برده و باعث می شود حتی برخی ضعف های تصویر نیز پوشیده شود. علاوه بر نگاه فنی، اگر این صدای زیبا و حرفه ای، یک صدای شناخته شده و معروف باشد که دیگر کولاک می شود.
ذهن انسان بر اساس مباحث شناختی، صداهای معروف و آشنا را بیشتر توجه می کند و دنیای تبلیغات با استفاده از همین یک نکته، خیلی کارها کرده است.
کلا در فضای تولیدات رسانه ای، خوانش متن برای کارهای زیر ممکن است به کار رود:
لوما استودیو مفتخر است تقریبا به تمام صداپیشگان مطرح و غیر مطرح ایران دسترسی داشته و در این شبکه حضور دارد. هر برند و هر اثر تولیدی، هر کدام یک نریتور خاص خود را میطلبد. یکی لحن جدی می خواهد دیگری لحن حماسی و …
شما می توانید هم سفارش نریشن خالی بدهید و هم در پروژه هایی مثل تیزر، موشن، آبجکت موشن و … که به نریشن نیازمندند، دست به انتخاب نریتور بزنید. شیوه انتخاب نریتور به سه شکل زیر امکان پذیر خواهد بود: