در عصر ارتباطات و رسانه ها، تبلیغات و معرفی درست خود به بازار هدف، مهم ترین اصل رشد هر حرکتی شده است. در بازار بسیار گسترده تولیدات تبلیغاتی، متاسفانه به دلیل سواد و درایت کم برخی از تولید کننده ها، نه تنها تبلیغات انجام شده آورده ای نداشته ، بلکه موجب تخریب کسب و کار مورد نظر نیز شده است.
تبلیغات ویدیویی و گرافیکی صرفا یک تولید هنری زیبا نیست و اصول چندگانه ی تبلیغات باید روی هر اثر رعایت شده باشد:
لوما استودیو مفتخر است که در تیم خود، متخصصانی را به همراه دارد که نه تنها به این اصول اشراف دارند، بلکه با تجارب مختلف در پروژه های اخیر، به پختگی قابل قبولی رسیده اند.
نکته مهم دیگر در مورد تبلیغات، برگزاری یا مدیریت رسانه رویدادهای مهم کشور است که لوما استودیو چندین تجربه موفق از آن را در کارنامه خود دارد. همانند رویداد «ایران خلاق» و «هوش و سلامت»
وقتی یک سازمان یا یک تیم تصمیم به برگزاری رویداد می گیرد، اولین نگرانی و چالش فکری او، جذب مخاطبان و معرفی شایسته خود در بین آنهاست. اینکه یک مدیر رسانه خوب بتواند از انتخاب لوگو و هویت بصری مناسب تا تولید محتوایی مخصوص مخاطب هدف را کامل انجام دهد، یک امتیاز طلایی برای هر برگزار کننده است.
برای مثال، در رویداد ایران خلاق، این افتخار همکاری برای ما پیش آمد و ما نیز قدر این فرصت را دانستیم. لیست زیر بخشی از کاری بود که لوما در طی 6 ماه انجام داد:
تبلیغات و مجری طرح(مدیریت رسانه) یکی از پیچیده ترین و البته مهم ترین امور امروزه است. انتخاب یک تیم حرفه ای و کار کشته، می تواند خیال برگزار کننده را از چالش های رسانه ای راحت کرده و باعث شود که از مسیر لذت ببرد.